00:38

kom precis in från att ha pratat med therese och matilda hur länge som helst! Vaknade vid 14:30 idag då jag åt mat och sedan mötte jag upp preusse då vi gick hem till honom i spöregnet, har saknat människan! När vi kom hem till honom så snackade vi om allt mellan himmel och jord typ. Lite senare kom henke,oskar och david också. Runt sju skjutsade david hem mig då jag drog till mamma och packade och sedan skjutsade hon mig till pappa! jag fixade iordning mitt rum lite och sen gick jag ut och mötte tjejerna! nu ska jag sätta på en film som jag ska somna till, har bestämt mig nu att jag ska gå och lägga mig rätt tidigt framöver så att jag inte vaknar mitt på dagen som jag har gjort varje dag nu hitills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback