11 januari

inte direkt världens bästa bilder men aja!
Idag har jag spenderat hela min dag med dom på bilden och mela! Skolan var lika rolig som alltid med bästa klassen, slutade vi två idag igen då jag och micaela gick hem till mig och gjorde varma mackor! sen städade vi hela köket, duktiga! Sen kom sebbe och robert till mig då vi kollade på harry potter i 3D fast tog ett tag tills jag o preusse fick igång allting haha! Men sen när filmen var slut åt vi pizza och kollade på simpsons och alla såna där pogram. Och nu är klockan 22:00 och dom drog nyss och jag har precis duschat. Juste har ju blivit stora syster nu igen också! och denna gången vart det en flicka! sjukt glad tjej här!!! men har ingenting mer o säga att min dag har varit grym. Imorgon ska jag bara träna och sen ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback