nu ligger dina kläder ute på gatan, och jag går i dagar i tröjan du hatar





Igår efter skolan så kom emma och sanna till mig då vi bara snackade och hade damp. Sen gick vi ner till mejeriet och mötte mattias fredrik tilda och jasmine, då gick vi in till lilla dans dansade lite shuffle och annat. Sen drog vi vidare till macdonalds och väntade på albin kling och isacsson så att dom kunde komma och hämta oss. Kom hem runt 7 då jag gick direkt till filip där även oskar var! Vi spelade lite tv spel,snackade,skrattade osv.... drog hem  runt 10 för dom skulle till mejeriet och kolla läget där och jag orkade inte gå dit när det var värsta snöstorm ;) men det vart en toppen fredag med grymt sällskap!! Gustav larsson frågade om vi kunde ses idag så blir kanske att träffa honom senare. men ni får hare så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback