how about we stop pretending and start telling each other what we really feel?

.
.
.
Slutade vid 1 idag då jag gick till mamma och hälsade på där! sen drog jag ner till min pappa där sanna satt och väntade på mig, vi drog vidare ner till mc där tilda och några andra var så vi snackade lite med dom. Sen drog vi oss vidare till mejeriet och dansade lite och sedan kom preusse filip och mårten! vi spelade pingis och självklart vann jag! :D nä men sen kom albert och rasmus också. Nu kom jag precis hem och ska ta någonting och äta och sedan fixa mig för kvällen! Imorgon är det tisdag och även kort skoldag, Och efter skolan ska jag vara med emma,johanna och mela, dom sover även hos mig och dagen därpå drar vi på spinning och cyklar förfullt!!!! have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback