08:21

igår efter skolan så kom mamma och hämtade mig då vi åkte hem till pappa och firade min bror med några i släkten också. va där i typ två timmar sen åkte vi och plockade upp Emma bästis och åkte sen hem till mamma. när vi var framme så kom Gustav hit då han skjutsade oss två på hans cykel, trodde jag skulle dö haha. men vi åkte iaf till Denni och hade det chill och sen kom även Alex. jag emma och Alex drog därifrån runt 9 då vi åkte runt på moppe. gick bra osv. Idag är det tisdag och det ända som händer i skolan idag är typ lucia träning! Jag och världens bästa har också en månad idag <3


Kommentarer
Postat av: ellybells

Q&A - frågestund på bloggen från och med onsdag 5/12 till söndag 9/12!

Har du frågor, åsikter eller bara någon liten fundering angående mig eller min blogg? Ta chansen och fråga! Alla godkända frågor publiceras med svaren på söndag.

/E

2012-12-05 @ 20:37:30
URL: http://ellybells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback