what if dreams are reality and reality are just dreams and when you die you wake up?

.
 
 
.
 
1.albert,preusse,emma. 2. jag. 3.jag,mårten,albert,emma. 4.albert,emil. 5.emma. 6.jesper,hanslillebror. 7.nattiz,nea,mela,emma. 8. jag och jesper. 9. rasmus och fanny.
 
Flera bilder från dom närmsta dagarna! I torsdag var jag med tjejerna, då vi drog till lysingsbadet och träffade trevligt folk! Sen somnade jag hos nea. I fredags kom fanny till mig då vi drog till bastman där han och jesper var. Det vart en helt lyckad kväll/natt med dom med mycket garv,snack och spelande. Igår när vi alla hade vaknat så drog vi och köpte pizza till frulle! sjuuukt gott! Sen gick jag och fanny hem då felicia och några grabbar kom hit, vi kollade på en film och åt åhmans mat! Sov hos fanny inatt, nu håller vi på att fixa oss och sen drar vi ut och möter några tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback