But At the same time we're still young

Jag och Fanny sov hos Bastman igår. innan det på kvällen så träffade jag Timmy och ett gäng härliga killar! Sen skjutsade Carlstedt mig till Rasmus runt halv tolv. Vi gjorde inte så mycket där men iaf.. Vi vaknade vid 11 typ då jag och Fanny gick till corner och käkade. sen hem till mig och lite senare kom även mela. Timmy och denni kom och hämtade mig och mela med mopparna och sen åkte vi ut till hästhaga och badade! Sen drog vi till gymnasiet där massa var, skatade lite bland annat. Skit länge sen jag gjorde det, tror att jag ska börja med det igen asså! Körde även moppe förut. Fyfan vad kul det är!! Längtar verkligen tills jag får min! men Denni skjutsade hem mig nyss då även bästis kom till mig! Hon sover här inatt!! Ska vara social mot henne, puss :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback