A FAKE BASTARD WHO OUGHT TO BE SHOT

Sitter just nu i soffan och har precis snackat med Thilda i telefonen om lite saker. Min dag har varit sådär, Skolan var rolig som vanligt sen mötte jag upp Fanny och gick hem till mig o gjorde varma mackor, så jävla gott! :D Sen satt vi en liten stund vid datorn tills Rasmus skrev att vi kunde komma bort till honom och vara där ett tag så det gjorde vi! Sen har jag inte gjort något mer tror jag iaf inte. Imorgon blir det att vara med Fanny igen! Men ska gå och tvätta bort mitt smink o så nu, haaajjddååå!

Vet att det är jag som har gjort fel men jag följer bara mitt hjärta och det är med honom som jag är lycklig med. Och trodde inte att du kunde stå och snacka skit om mig och sen låtsas som om allt var som vanligt. Saknar dig min vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback