// DAG 01- EN NYTAGEN BILD PÅ DIG OCH 15 FAKTA OM DIG SJÄLV

* Jag hatar folk som går runt och tror att dom vet allt om andra men egentligen känner dom inte ens personen.
* ALLTID när jag sitter vid datorn måste jag ha musik på.
* Varje gång jag ser en spegel måste jag gå till den och kolla hur jag ser ut.
* Jag heter maddelene i mellannamn.
* När jag blir 18 tänker jag flytta härifrån!
* Jag har svårt att släppa taget om vissa killar jag har varit tillsammans med.
* Jag får ofta en flash back eller hur det stavas.
* Jag har rökt men tänker aldrig mer göra om det!
* Jag kan vara jävligt uppkäftig/katig
* Alltid när jag duschar så gör jag det minst i en halv timme.
* Jag ÄLSKAR att vara naken.
* Jag har väldigt lätt för att falla för killar.
* Min bästavän heter fanny edmark och det är henne jag litar mest på.
* Jag älskar att bara vara hemma och inte göra någonting.
* Jag är nästan aldrig seriös. skojar hela tiden typ. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback